7 Eylül 2013

CANIM KÜÇÜK OĞLUMUN ŞİMŞEK MEKKUİN TEMALI DOĞUM GÜNÜ





 Cakepopslarımız ve Cupcakelerimiz
HERKESE MERHABA
Çok uzun zamandır ekliyemediğim küçük oğlumun doğum günü 14 Mart günüydü doğum günümüz o günden belli ekliyemediğim o kadar çok pasta kurabiye biriktiki inşallah bundan sonra düzenli bir şekilde ekliyicem.Bunun için çok fazla telefonlar alıyorum neden bloğa birşey eklemiyorsun artık yapmıyormusun diye çok fazla soranlar var yaptım çok fazla şeyler yaptım fakat yoğunluğum nedeniyle ben ekliyemedim inşallah hepsini ekliyicem.Canım oğlum iyiki doğmuşsun seni çok seviyoruz.

2 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

nice mutlu yılllar.... ♥NK

tatesal dedi ki...

Nice güzel yaşları olsun Baturayın hep sağlıkla,hep huzurla inşallah...Benim için öp yanaklarından annesi...
Masaya bayıldım,pasta harkulade,ellerine sağlık süpersin Betülcüm...