11 Nisan 2013

RÜYA ve ADEM ÇİFTİNİN NİŞAN KURABİYELERİ

 Herkese Merhabalar
Yine çok uzun zamandır bloğuma yoğunluğum nedeniyle uğrıyamıyorum.Ama bugün resimleri düzenleyip yayınlamak istedim çünkü artık etraftan blogda yeni şeyler görmek istdiklerini söyliyenleri duyuyorum.Rüya ve Adem'in söz pastalarını yapmıştım,şimdide nişan kurabiyeleriyle burdayım.Serap ablamla görüşmelerimiz sonucunda Rüya'nın kıyafetinden yola çıkarak bu renklere karar verdik daha sonra biraz farklı olsun istedik ve asetat kutulara koymaya karar verdik sonuç ortada herkes tarafından çok beğenildi,gerçektende çok şık bir sunum oldu.Bnde burdan bir kez daha Rüya ve Ademi tebrik ediyorum,bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.



2 yorum:

Simge Keskin dedi ki...

Ne kadar da güzel olmuş kurabiyeler yahu bayıldım..Sevgiler..

tatesal dedi ki...

Rüya ve Ademe sonsuz mutluluklar dikerim seninde ellerine sağlık canım