4 Ocak 2013

UÇAKLI PASTA VE KURABİYELER




Bu pastayı Ayşe Abla beni arıyarak oğlu Burak için istedi. Burak aslında pastanın nasıl olucağına kendisi karar vermişti uçak istiyordu hemde havalanmış bir şekilde.Bende Burağın hayalini gerçekleştirdim.Doğum günü okulda kutlanıcaktı  birde Burak Kurana geçmişti onun için pastanın üzerinde birde Kuran istenmişti.Pastanın yiyen herkes tarafından çok beğenildiğini arıyarak dile getiren Ayşe Abla  tekrar  tekrar teşekkür etmesi benide çok mutlu etti.En büyük mutlulukta Burağı gördüğümde biliyormusun pastam çok güzeldi çok teşekkür ederim demesiyle oldu onun hayalini  gerçekleştirmek inanın en büyük mutluluktu benim için.Ben burdan bir kez daha doğum gününü kutluyor, ailesiyle ve tüm sevdikleriyle geçireceği sağlıklı,mutlu,başarılı nice seneler diliyorum.

Hiç yorum yok: