4 Ocak 2013

BARBİE BEBEK PASTASI 2


HERKESE MERHABALAR
Yine yoğunluktan dolayı uzun bir süre ara vermişim ama bu sefer yaptıklarımı üst üste yayınlıyıcağım artık çevremdeki herkes yaptıklarını merak ediyoruz bloğa eklede görelim dediler bende eklemek için oturdum bilgisayar başına inanın okadar davet masamda biriktiki yayınlamam için  ama inşallah onları ve tariflerimide yayınlıyıcam.Bu pastayı daha önce yeni doğan bebeğine kurabiye yaptıran Reyhan Hanım bu seferde büyük kızı Ecrin için yapmamı istedi.Pastayı yapalı baya bir oldu ama ben bir türlü yayınlıyamadım,kısmet bugüneymiş.Reyhan Hanımın beni sonradan arıyarak çok güzel olduğunu tadıyla görüntüsüyle çok beğenildiğini hatta kesmeye kıyamadıklarını dile getirmesi benide herzamanki gibi çok mutlu etti.Ben burdan bir kez daha Ecrin'in doğum gününü kutlar nice sağlıklı mutlu yaşlar dilerim.Ecrinde bir barbie bebek gibi...

Hiç yorum yok: