15 Kasım 2012

KEMAN PASTA


MERHABALAR
Bu pastayı Rüveyda Hanım beni arıyarak sipariş verdi.Bir arkadaşı için yaptırmak istediğini söyledi hobisi arasında keman çalmak olduğunu ve böyle birşey istediğini söyledi,banada yapmak işi düştü çok zevk alarak çalıştım.Burdanda bir kez daha Burcu Hanımın doğum gününü kutluyorum sağlıklı,mutlu nice seneler diliyorum.Doğum günü akşamı pasta kesildikten sonra beni arıyarak çok beğendiklerini tadınında görüntüsününde harika olduğunu  dile getiren Rüveyda ve Burcu Hanım benide bu dilekleriyle çok mutlu ettiler işte bu işin en güzel tarafı.

8 yorum:

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Harika görünüyor çok güzel olmuş ellerine sağlık.

mehtap dedi ki...

ne güzel pastalar....ellerinize sağlık...

Tülin AKIN ATEŞAL dedi ki...

Ellerine sağlık canım mükemmel bir psta olmuş her zamanki gibi,sevgiler...

nilay dedi ki...

Bu nefissss olmuş gerçekten
Ellerine sağlık arkadaşım
Sevgiler

Demet Sayin dedi ki...

Birsey sormak istiyorum.bu pastayi. Seker hamuruyla kapladiktan sonra ertesi gune kadar dolapta saklarsak seker hamurlu kisminda bir bozulma olur mu acaba

BETÜLCE dedi ki...

Demet hanım bir bozulma olmuyor ama şeker hamuru çok sertleşir.Şeker hamuru dolabı pek sevmez.

Demet Sayin dedi ki...

Cevap icin tesrkkurler.peki ertesi gune kadar nasil saklamami tavsiye edersiniz ve pastanin dis kaplamadi icin dr oetker pasta kremasi uygun olur mu.tesekkurler

BETÜLCE dedi ki...

Demet hanım pastanızı hazırlayın buzdolabında saklayın ertesi gün kaplarsınız