13 Kasım 2012

FENERBAHÇELİ PASTA VE BENDEN HABERLERRR

HERKESE MERHABA
Çok uzun bir zamandan sonra sizlerleyim şimdi baktımda 2.5 ay olmuş birşey yazmayalı bloğuma öncelikle pastayı kim için yaptığımdan bahsedeyim oğlumun sınıf arkadaşı Ahmet için yaptım pastayı Fenerbahçeli olmasını istemişti onun isteği üzerine bu pasta çıktı ortaya Ahmet harika bir çocuk,efendi,sessiz,başarılı 41 kere maşallah onu çok seviyoruz.Burdanda bir kez daha doğum gününü kutlar nice sağlıklı,başarılı,mutlu ailesiyle birlikte geçireceği yıllar dilerim.Gelelim bana, okadar koşturmalı bir dönem geçirdimki anlatamam onun içinde sizlerle hiç birşey paylaşamadım.Bu pastayı yaparken bir yandanda eşya topluyordum ani bir kararla taşınmaya karar verdik ve lojmana taşındım.Taşınmak, yerleşmek,siparişler,misafirler,bayram,Star tv soframız programıyla yaptığım çekim derken aradan zaman geçti ama olsun kısmet bugüneymiş bir şeyler paylaşabilmek için önemli olan sağlık sağlığımız yerinde olsunda koşturalım öyle değilmi.Ama bundan sonra yaptığım pastalarla ve tariflerimle sizlerle olacağım.Bu arada çekimlerini yaptığımız programın yayın zamanını burdan sizlere bildiricem mutlaka.

2 yorum:

Tülin AKIN ATEŞAL dedi ki...

Betülcüm artık daha sık görmek istiyoruz seni,pasta harika görünüyor,delikanlının da doğum günü kutlu olsun....
Star Tv çekimlerini heyecanla bekliyorum,sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

hoşgeldin:)
herşey çok güzel görünüyor
çekim gününü bende merakla bekliyorum