31 Ağustos 2012

GÜLLÜ PASTA

HERKESE MERHABALAR
Yoğunluğum nedeniyle bir türlü ekliyemediğim nişan günü doğum günü olan Şeyma Hanım için yengesi bu pasta siparişini vermek için geldi ve görüştük.Serpil Hanım görüşmeye geldiğinde böyle bir pasta resmiyle geldiler bunun gibi bir pasta olmasını istediler içeriğine karar verdik daha sonra Şeyma Hanımla yaptığım görüşmelerde biraz güllerin orta rengine karar verdik ve ortaya bu pasta çıktı.Şeyma Hanımdan aldığım telefon görüşmesinde pastanın tam istediği gibi olduğunu tadınıda çok beğendiklerini duyunca inanın bende çok mutlu oldum.Çiftleri bir kez daha burdanda tebrik ediyorum Şeyma hanımın doğum gününüde tekrar kutluyorum kendilerine bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

7 yorum:

Canan demirbağ dedi ki...

Harika olmuş,ellerinize sağlık..

.. Şeyma .. dedi ki...

Haala oturup bu pastayı konuşuyoruz ailemle.. Çok Çok ama Çok güzeldi pastanın tadı.. Görüntüsü zaten tam istediğim gibi olmuştu.. Ellerinize sağlıık tekraar ;)

Tülin AKIN ATEŞAL dedi ki...

Pasta harika gercekten de canım benim ellerine saglık ...tasinmissin güle güle otur hiç arayamadim kusura bakma kosusturmayla ...hersey gönlünce olsun görüşmek üzere

BETÜLCE dedi ki...

Canan hanım teşekkür ederim.

BETÜLCE dedi ki...

Şeyma Hanım ben teşekkür ederim inanın bu kadar beğenmeniz benide çok mutlu etti.İşte yaptığım işin en güzel yanı bu beğenilmesi.Önemli olan zaten tam istediğiniz gibi olmasıydı.

BETÜLCE dedi ki...

Tülin ablacım çok teşekkür ederim,evet taşındım yerleştim herkeste bir koşturma olsun görüşürüz bekliyorum size yakınlaştım.

Tülin AKIN ATEŞAL dedi ki...

Betulcum Özlemde bahsin gecti yemek programına katılacağını söyledim oda seni çok seviyor...bende seni arayacaktın çekimler nasıl gecti diye eminim herseyi on numara yapmissindir ...neyse ararım seni ayrıntıları konuşuruz sevgiler