5 Temmuz 2012

BEBEK KURABİYELERİ

 Bu kurabiyeleri yapmak için Reyhan hanımla bir ay önceden buluştuk konuşup kararlaştırdık doğucak kızı için bu şekilde olmasına karar verince banada yapmak düştü.Tamda izine çıkıcağımız tarihe denk gelince 2 Temmuzda doğum yapıcaktı ben bir gün önceden yapıp teslim ettim ve hemen valiz hazırlamaya başladım 2 Temmuz sabahı yola çıktık.Şuan eşimin memleketi Amasyadayız.Bebişin ismi belli olmadığı için hoşgeldin bebeğim yazdım kurabiyelerin üzerine, bende burdan hoşgeldin deyip Reyhan hanımada gözünüz aydın diyorum Allah analı babalı büytmeyü nasip etsin dileklerimi iletiyorum.

 Bu kurabiyeleride doğucak olan bebişin ablası Ecrin için yaptım.

2 yorum:

mutfaktaki rüya - Arzu- dedi ki...

süper olmuşlar,ellerinize sağlık.

tatesal dedi ki...

Betülcüm ellerine sağlık hamaratım benim....