24 Haziran 2012

BERK'im İÇİN ŞİMŞEK MEKKUİN PASTA

HERKESE GÜNAYDIN
 Berk abimin oğlu; birtanem halasının kuzusu deyip seviyorum onu,22 Haziran Cuma günü doğum günüydü.Doğum gününden birkaçgün önce sordum halacım nasıl bir pasta istiyorsun diye şimşek mekkuinli istiyorum diyince banada yapmak düştü.Aslında çok heyecanlandım birtanem için ilk kez pasta yapıcaktım ve hiç yapmadığım bir çalışmaydı ama bunuda çok iyi yaparak Berk'imide çok mutlu etmiş oldum.Dört yaşını bitirdi onun için pastanın üzerindeki yoluda dört şeklinde yaptım.Burdanda bir kez daha doğun gününü kutluyorum birtanemin,sağlıklı,mutlu,başarılı tüm sevdikleriyle beraber nice yaşlar geçirmesini diliyorum.İYİKİ DOĞMUŞSUN HALACIM...




1 yorum:

tatesal dedi ki...

Berke sağlık ve mutluluk dolu bir ömür diliyorum halası pasta mükemmel ötesi,ellerine sağlık....