25 Mayıs 2012

SPOR TEMALI KURABİYE VE CUPCAKELER

HERKESE GÜNAYDIN
Gözde'yle tanışmamız powerplate gitmemle başladı,sonra benim bu işi yaptığımı duyunca nişanlısına değişik bir jest yapmak istediğini söyledi konuşmalarımız sonucunda bunlar ortaya çıktı.
Bu kurabiye ve cupcakeleri çok uzun bir zaman oldu yapalı ama ben bir türlü yayınlıyamadım.Bugüne kısmetmiş spor temalı olmasındaki sebep bir spor mağazasının açılış yıldönümü için Gözde Hanım tarafından nişanlısına gönderildi.Gözdecim geçenlerde bana yaptıklarını hala yayınlamadın diyince söz veriyorum en kısa zamanda yayınlıyıcam dedim ama yoğunluğum nedeniyle bugün yayınlıyorum,Gözde'cim ne olur kusura bakma geç yayınladığım için.İyiki senin gibi çok cici bir insanı tanımışım çok tatlısın Gözde'cim.
Bunlar kurabiyelerimiz;
Bunlarda cupcakelerimiz;
En son paketlenmiş hali; 

1 yorum:

tatesal dedi ki...

Betülcüm çok güzel olmuşlar her zamanki gibi,ellerine sağlık....