31 Mayıs 2012

PEPEELİ PASTA 2 KAYRA'nın DOĞUM GÜNÜ İÇİN YAPILDI

HERKESE GÜNAYDIN
Bu pastayıda kuzenimin oğlu Kayra için yaptım.Tülaycımla konuştuğumuzda  internetten Kayra'ya pepeeli pastaları  gösterdiğinde çok fazla tepki verdiğini söyleyince bizde pepeeli pasta yapmaya karar verdik.Kayra'cığımında ilk doğum günü pastasını ben yapmıştım.İki gün arayla yaptığım ikinci pepeeli pasta oldu.Çok koşturmalı bir iş oldu bu pastaları yaparken bir yandanda koşturdum anlıyıcağınız.Bir yandan misafir kabul ettim,ilk pastayı teslim ettim oğlumun okul arkadaşları ve anneleriyle toplandığımız gurubumuzla bir ay önceden kararlaştırdığımız pikniğe gittik,ordan geldim bu pastanın kaplanmasıyla uğraştım çok yorgundum ve çok geç olmuştu yattım sabah kalktım valiz hazırladım Niğde'ye eşimin abisgile gitmek için hazırlandım üç günlüğüne gittik geldik.Bir yandan yol için hazırlanırken bir yandanda bu pastanın üzerine figürleri yerleştirdim pastayı teslim ettim ve yola çıktık doğum gününde ben olamadım ama pasta çocuklar tarafından çok beğenilmiş tadınında çok güzel olduğunu söyledi yiyenler banada bu mutluluk yetti  tüm yorgunluğumu atmış oldum.21 Mayıs doğum günü olan Kayra'nın bir kezde burdan doğum gününü kutluyorum ve ailesiyle beraber geçireceği daha nice sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorumSeni çok seviyoruz canım halacım iyiki doğmuşsun bitanem.



3 yorum:

Sibel Özmen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım bu pastan da çok güzel olmuş allah Kayra'ya da hayırlı nice yaşlar nasip etsin

tatesal dedi ki...

Betülcüm her zamanki gibi süpersin maşallah....Kayraya sağlıklı,huzurlu,hayırlı nice yaşlar diliyor,o güzel bakışlı gözlerinden öpüyorum...

Follow_me dedi ki...

ben çöp adam çizemiyorum siz hamurdan pepe yapıyorsunuz:)

görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com