30 Mayıs 2012

PEPEE PASTASI NOYAN İÇİN HAZIRLANDI

HERKESE MERHABA
Feyza Hanımla telefonda konuşurken oğlunun 2 yaşına gireceği bu doğum gününde pepeeli pasta istediğini söyledi.Sonra kendisiyle biraraya gelerek tüm detayları konuştuk.Oğluşunun ilk doğum günü pastasınıda ben yapmıştım.Bende ilk kez çalışacağım bu figürlerle biraz heyecanlanarak bu pastayı büyük bir zevkle hazırladım.Pastayı teslim ederken Noyan'ın o sevinci harikaydı bayıldım çokta tatlı bir çocuk.Bende birkezde burdan Noyan'ın doğum gününü kutluyorum ailesiyle beraber geçireceği nice sağlıklı,mutlu yaşlar diliyorum.

Bunlarda Noyan için hazırlanan 2 yaş kurabiyeleri



2 yorum:

Sibel Özmen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım harika bir pasta olmuş gerçekten çok hoşuma gitti.

tatesal dedi ki...

Betülcüm süper olmuş bu pasta Kayranın pastasını merak ettim yayınlamayacakmısın?
sevgiler...