16 Mayıs 2012

KURU BÖRÜLCE SALATASI


Merhabalar...
Uzun zamandır işlerim dolayısıyla blogumdan uzak kaldım...Butik pasta çalışmalarım hızla devam ediyor...
Daha önce yaptığım Kuru Börülce Salatasının tarifini vermek istiyorum bugün...

Malzemeler:
2 su bardağı kuru börülce
Yarım demet ince doğranmış maydanoz
1 kase doğranmış mor lahana
tuz,karabiber
1 limon suyu
1/2 çay bardağı zeytinyağı
Yapılışı:
Kuru börülce yıkanıp tencereye alınır ve üzerini 4 parmak geçecek şekilde haşlanır ve kara suyu dökülür...Servis tabağına alınır...Diğer malzemelerde eklenerek karıştırılır...
Arzuya göre ince doğranmış yeşil veya kuru soğan da ilave edebilirsiniz....
Afiyet Olsun....

5 yorum:

tatesal dedi ki...

Betülcüm haddim olmayarak sayfanda biraz düzenleme yaptım,umarım beğenirsin...

tatesal dedi ki...

Beğenmene sevindim canım,kolay gelsin...

derya dedi ki...

Canım çok severim kuru börülce salata
sını ellerine sağlık sevgiler.

derya dedi ki...

Bence o arka mavi fonu kaldırsanız daha güzel olur canlar ne dersiniz:)))

vincent dedi ki...

Merhabalar,

Blog'unuz tariflerinizin kalitesinden dolayi ilgimizi çekti.



Indeksleyebilmemiz için tarifinizi Ptitchef.com'a kaydetmenizden
memnuniyet duyacagiz.

Ptitchef Web'in en iyi Mutfak sitelerini bir araya getiren bir
rehberdir. Yüzlerce Blog şimdiden kaydedilmiştir ve sitelerinin
tanitimini PtitChef üzerinden gerçekleştirmektedir.

Ptitchef'e kaydolmak için
http://tr.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form veya
http://tr.petitchef.com sayfasini ziyaret edin ve üst kisimda yer alan
"Site blog'u ekleyin" üzerine tiklayniz.

Saygilarimla

Vincent
Petitchef.com