16 Mart 2012

CANLARIMIN DOĞUMGÜNLERİ VE PASTALARI

Mart ayı eşimin ve iki oğluğumun doğumgünlerinin olduğu ay,biraz geciktim yayınlamakta ama benim için çok yoğun geçirdiğim bir ay oldu.Bu kalpli pastayı 1MART doğum günü olan canım eşim için hazırladım çok aceleyle yaptığım bir pasta oldu.


Bu pastayı 6MART doğum günü olan büyük oğlum Kerem için hazırladım geçen yıldan aklına koymuştu böyle futbol maketli bir pasta bende düşündüm taşındım bu pastayı tasarladım.Geçen yılda Fenerbahçeli yapmıştım.Bu yıl büyük oğlumu ikna ederek 14Mart doğum günü olan küçük oğlumun doğum gününüde abisiyle aynı gün yaptım.Küçük oğlum her yaptığım sipariş pastada anne demi banada caillou pasta yapıcan demesiyle onada cailloulu pasta yaptım altta görüldüğü gibi.Hazırladığım masayı ve diğer yiyicekleri aceleden çekemedim eğer gelinimizin makinasında varsa o çektiyse masanın fotoğrafınıda sonra eklerim buraya.Canımdan çok sevdiğim canlarımın bir kezde burdan doğum günlerini kutluyorum hep beraber nice sağlıklı mutlu yıllar diliyorum.İYİKİ VARSINIZ









6 yorum:

emelce yemek dedi ki...

Hepsine nice yillar

tatesal dedi ki...

Betülcüm rabbim eşinle ve çocuklarınla daha nice yıllar göstersin sağlıkla,huzurla,hep elele...canlarının doğum gününü kutluyorum....ve asıl kutlanması gereken asil,sevecen,becerikli,fedakar anneleri..senin gibi bir eşe ve anneye sahip oldukları için çok şanslılar canım benim...o pastalar ne öyle Betül bayıldım...ellerine sağlık,afiyet olsun,kilo asla olmasın....Kemal bey nasıl oldu?

Hülya dedi ki...

Betül hanım merhabalar, pastalarınıza bayıldım,kardeşimin hanımıda sizin gibi güzel pasta ve kurabiyeler yapıyor ama insan yemeğe kıyamıyor beraber yapmıştık çok emekli elerinize sağlık, nice yıllar....

Böğürtlen Taneleri dedi ki...

Allah hayırlı ömürler versin.Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar.

Tarkanın Annesi dedi ki...

Harika görünüyor pastalar vallahi oturup düşünüyorum eviriyorum çeviriyorum şu pastaları nasıl böyle en ince ayrıntısına kadar güzel yapabiliyorsunuz. Kale direklerinden tutda adamlara kadar sanki aynısı nasıl bir emektir bu akıl sır erdiremiyorum. Oğlumun doğum gününde şeker hamuruyla kurabiye yapayım dedim onun için bile sadece bir kalıpla çıkaracaktım saatlerimi aldı değilki böyle ayrıntılı bişey yapabileyim. Vallahi bravo..

tatesal dedi ki...

Betülcüm geçen gün gelemedim kusura bakma...Nurten ablayla konuştuk dün akşam bizde seni de andık...tupperden prenses tacı indirime girince bana haber verirmisin?sevgiler