19 Ocak 2012

WİNNİE THE POOH PASTASI VE KURABİYELERİ AZAD BERK İÇİN HAZIRLANDI

Çiğdem Hanımla yaklaşık bir ay önceden konuşmaya başladık bu pasta için oğlunun ilk doğum günüydü ve farklı birşeyler istiyordu.Aklındaki konsept winnie the pooh karakterleriydi.Benim içinde farklı bir çalışma olucaktı aslında.Birkaç görüşmede iyice netleştirdik ve herşeye karar verdik.Bu görüşmeler sonucunda bu pasta ve kurabiyeler ortaya çıktı.Dün Çiğdem Hanımdan gelen teşekkür telefonuyla gerçekten çok mutlu oldum ve iyiki bu işi yapıyorum dedim, herşeyin çok güzel olduğunu çok teşekkür ettiğini söyledi.Bende kendisine burdan teşekkür ediyorum bana güvenip beni tercih ettiği için.17 OCAK doğum günü olan Azad Berk'in bende burdan tekrar doğum gününü kutlar sağlıklı,mutlu nice yaşlar dilerim ailesiyle beraber.İyiki doğdun AZAD BERK









6 yorum:

tatesal dedi ki...

Betül süpersin canım...bence bu işte sen 1 numarasın....ellerine sağlık...

Eya dedi ki...

Zaten en güzel yani sonunda pasta sahiplerinin mutlulugu ve sevincini görmek...emegine saglik, cok güzel bir calisma...sevgiler

zehra

bir kase lezzet dedi ki...

tanıştığıma memnun oldum
müthiş
ellerine sağlık canım
bana da beklerim
:)))

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Tek kelimeyle muhteşemler. Eminim çok beğenilmiştir.Seyretmesi bile çok güzel.
Sevgiyle kal.

tatesal dedi ki...

Betülcüm kızlar söylediler ne iyi yapmışsınız...Kerem için de çok güzel bir spor ve faaliyet,aferin ona...benim kızlar her 15 tatilde gittiler...oğlum henüz küçük bakalım hele bir ilkokula başlasında babası çok hevesli ,kızlarda olduğu gibi onuda kayakçı yapacak...bende eskiden çok giderdim artık üşümek ve ıslanmak hoşuma gitmiyor....

GÜLOANNEMUTFAKTA dedi ki...

72.HAFTA. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNİN EV SAHİBİYİM SEVGİLİ ARKADAŞLARIM; http://www.porselendemlik.com/ tarafından hazırlanmış olan porselen demlik çay saati etkinliğini 02 Şubat 2012-2 Mart 2012 TARİHLERİ ARASINDA www.guloannemutfakta.blogspot.com YANİ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK. VE TARİFİNİZE "PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ 71.HAFTA " BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI VE BANA YORUM BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM.SENİ VE BU YAZIYI OKUYAN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM ETKİNLİĞİMİZE İSTEDİĞİNİZ KADAR TARİFLE KATILABİLİRSİNİZ ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ETKİNLİĞİMİZE YEMEK TARİFİ GÖNDERİLMEMESİNİ RİCA EDİYORUM. LÜTFEN ÇAYIN YANINDA VERİLECEK TARİFLER OLMASINA DİKKAT EDELİM. SEVGİLER