19 Ocak 2012

SON ZAMANDA YAPTIĞIM SİPARİŞLER VE BEN

Uzun bir zamandan sonra aranızdayım.İnşallah bundan sonra hergün sizlerle beraber olurum.Tabi aranızda olamıyışımın sebepleri vardı.Çok sevdiğim annanemi kaybettik ,bir süre sonra annemin taşınma telaşı topla yerleştir derken ardından üst üste gelen siparişler beni bir süreliğine sizlerden uzak tuttu.Bu kurabiyeleri herşeyden çok sevdiğim bir arkadaşımın siparişi üzerine hazırladım,annemin süslediği kutuya koyarak İstanbul'a gönderdim.Çok beğenildiğine dair telefon alınca bende çok mutlu oldum.
Alttaki pastada oğlumun çok sevdiği sınıf arkadaşı Ömer için yapıldı.Burdanda Ömer'in doğum gününü kutlar daha nice mutlu yıllar dilerim sağlıklı ve başarılı bir şekilde.Ömerde fanatik bir fenerbahçeli olunca ona bu pastayı yaptık









2 yorum:

SeViL ( DenizFeneri ) dedi ki...

Çok güzeller yapan eller dert görmesin.

tatesal dedi ki...

herşey çok güzel ellerine sağlık pastacı güzeli....