5 Aralık 2011

OĞLUMUN SINIF ARKADAŞLARI VE ANNELERİ İÇİN HAZIRLADIĞIM MASAM



Oğlumun sınıf arkadaşlarının anneleriyle üç yıldır toplantılarda bir merabalığımız vardı.Hatta geçen dönemin sonunda sevgili Seda'cım bizleri evine davet ederek iyice tanışmamıza vesile oldu kendisine burdanda teşekkürlerimi sunuyorum.O günden sonra yaz tatili,düğün telaş derken bir türlü ben çağıramadım.Taki geçen hafta sonu oğlumla plan yaparak çağırmaya karar verdik ve hemen kalkıp herkesi arıyarak Salı günü bende buluşmayı planladık,oğluşum bu duruma çok sevdi ve çok heyecanlandı.Aşağıdaki resimde annelerimizi çektim,çocukları okuldan geldiklerinde çekerim dedim fakat unutmuşum.İnşallah bir dahaki sefere onlarıda çekip yayınlarım.İnanın hepsi harika insanlar iyiki onları tanımışım diyorum ve masamda neler vardı onları söylüyorum;Önce kahvenin yanında truff ikram ettim.
















11 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

herşey harika puf puf poğaçalarda gözüm kaldı doğrusu:)))
ellerine sağlık canım

derya dedi ki...

Canım çok şık bir masa ve leziz bir
menü ellerine sağlık sevgiler.

tatesal dedi ki...

oh oh ne güzel bir masa ve muhteşem bir menü ellerine sağlık,afiyet olsun hepinize Betülüm...sen 1 numarasın 1

sevil şahin dedi ki...

geçen sene bende hayal ediyordum kızım okula başlayacak ve bende artık çalışmayacak günler yapacağım diye ama şartlar çalışmama sebep olunca yinbe böyle buluşmalara hayranlıkla bakar oldum. Gerçi bende sadece hafta sonları ağırlıyorum misafir ama hep özenirim şu günlere :)

sevda dedi ki...

hepsi birbirinden güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

zeymuran dedi ki...

harıka bır sofra olmus hepsı bırbırınden lezız ellerıne sağlık canım

tatesal dedi ki...

Betülcüm başın sağolsun canım,rabbim anneannene rahmet eylesin,gerçekten çok sevdiğim bir insandı nur içinde yatsın...

tatesal dedi ki...

canım çok teşekkür ederim güzel yorumun için...artık blogunla ilgilenme zamanı gelmedi mi Betülcüm...annen taşınmış hayırlı olsun,işlerin yoluna girdiyse bekliyoruz...sevgiler,mutlu yıllar...

Yemek Oyunları dedi ki...

Harika böyle ne ya!..Gecenin 23:oo de tamda açımıştım ki bu blogla karşılaştım...TEBRİKLER,ELLERİNİZE SAĞLIK

Betül dedi ki...

Sofra çok güzel, ellerine sağlık.
Hem ismimiz hem de burcumuz denk gelmiş :)

Sevgilerimle.

Emine Kaya dedi ki...

Gelibolu17'nin düzenlediği
"Çay,Kahve Bahane" etkinliğine 20 OCAK-6 ŞUBAT tarihleri arasında
http://mutfakincisi.blogspot.com/ yani ben ev sahibeliği yapacağım...
Bildiğiniz gibi çay kahve bahanedir çoğu zaman,dostlarla,arkadaşlarla,dertleşmek,görüşmek için.bir çoğumuz sevdiğimiz bir arkadaşımıza ziyarete giderken "hadi çayı koy" geliyorum diye gideriz,yada müsaitsen "sabah kahvesine geleceğim" deriz...
Çünkü o sohbet muhabbet kuru kuruya olmaz,tamam tatlı dil güler yüzde gereklidir,hatta suratı sirke satan bir ev sahibi size bal baklavada ikram etse orda çok kalmak istemezsiniz öyle değilmi,ordan ayrılmak için sabırsızlanırsınız....
“Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse misafirine ikram etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse akrabasına iyilik etsin. Allah’a ve âhiret gününe iman eden kimse ya faydalı söz söylesin veya sussun!”
Muhammed Mustafa (s.a.v)
Ve yukarıdaki güzel hadis-i şerifi sizlerle paylaşıp,evlerinize gelen misafirlerinize,eşinize,çocuklarınıza,yada bu dünya hanesinde en güzel misafir benim deyipte kendiniz için hazırlamış olduğunuz birbirinden güzel tariflerinizi,ikramlarınızı sayfalarınızdan almaya geleceğiz :)
Tariflerinize "çay,kahve bahane" etkinliği için Mutfak İncisi (Emine Kaya)'ne gönderiyorum yazıp bana haber verirseniz,büyük bir zevkle gelip tariflerinizi alıp
http://mutfakincisi.blogspot.com adresimde yayınlayacağım :)
Son olarak arkadaşlar,her zamanki gibi etkinliğimize herkes davetlidir,(lütfen davetiye götüremediğimiz arkadaşlarımız kırılmasınlar)