24 Kasım 2011

KUZENİM VE SÖZ SANDIĞI

Daha önce sizlere kuzenimden bahsetmiştim aslında kuzende değil benim için bir kardeş.Fikir olması açısından paylaşmak istedim söz sandığımızı.Kuzenim Batuhan'ı daha önce ağırladığım bir kahvaltı sofrasından onlar için yaptığım söz kurabiye ve pastasından tanıyorsunuz.Batuhan ailemize okadar tatlı bir okadar cana yakın olan Neslihan'ı kattı.Bizde Neslihan'ımız için bunları hazırlıyarak sandığımıza koyduk ve arife günü kurbanımızla birlikte gönderdik.Aslında süslenen kurbanıda göstermek isterdim ama ben ogün yolda olduğum için çekemedim fotoğrafını ayakları kurdelelerle ve tüllerle bağlandı, alnına bileziği tül ve kurdeleyle bağlandı ve götürüldü.Onlar için diyebiliceğim tek şey var inşallah bir ömür boyu mutlu,sağlıklı beraber geçiricekleri daha nice yıllar.
Bütün malzemelerin içine koyulduğu söz sandığı;
Gelin bohçası

Gelin için hazırlanan havlular, lifler ve yazmaların bulunduğu bohça

Gelin Hanımın anne,baba ve kardeşleri için hazırlanan kıyafet hurcu

Gelinimizin kıyafeti özel kılıfının içinde

3 yorum:

tatesal dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel,güzelliklerle kullanılsın inşallah...Nurten ablam herşeyin en iyisine layık o nedenle Neslihan ve Batuhan çifti ne kadar mutlu olursa oda o kadar mutlu olur...ömür boyu sağlıkla,huzurla ,mutlulukla yaşasınlar...şanslı gelin gerçekten harika bir aileye gelin gelecek....sevgiler Betülüm....

Eya dedi ki...

Böyle güzel örf ve adetlerimizi uyguladiginiz icin gönülden tebrikler...allah mutlu bir birliktelik nasip etsin insallah...sevgiler

zehra

Adsız dedi ki...

betülcüm bu güzelşeyleri senin yorumunla dahada güzelleşerek yayınlaman beni duygulandırıyor allahıma çok şükrediyoum iki tatlı ogul iki tatlı gelin allah herkese nasip etsin seni çok öpüyorum