21 Kasım 2011

IŞILIM İÇİN HAZIRLANAN PRENSES PASTASI



Bayram tatilini biz birazcık uzattık döndükten sonrada çok kötü griptim bir haftadır anca toparladım kendimi halada düzelmedi aslında ama yinede şimdilik iyiyim.İlk şeker hamuru çalışmasını Işıl için yapmıştım.Işıl eltimin kızı, 13 Kasım doğum günü olan kızımızın doğum gününü arife günü kutladık. Biz Erzincan'dan onlar Niğde'den yola çıkarak Amasya'da kayınvaldemlerde buluştuk.Bende burdan pastasını yapıp götürerek ona bir süpriz yaptım.Tabi şeker hamuru biraz çatladı burdan oraya gidene kadar ama herkes pastayı çok beğendi Işıl çok şaşırdı.Burdanda Işıl'ımın doğumgününü tekrardan kutluyorum bir ömür boyu sağlıklı,mutlu, başarılı nice yıllar diliyorum,iyiki doğmuşsun iyiki sen bizim birtanecik kızımıssın. Pastamızın içeriği;çikolatalı pandispanya+çikolatalı krema+antepfıstıklıydı.

2 yorum:

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok şık bir pasta olmuş sevgiler.

tatesal dedi ki...

Betülcüm Işıl çok şanslı böyle bir yengesi olduğu için,pasta harkulade ellerine sağlık...
aslında bizlerde çok şanslıyız seninle akraba olduğumuz için gurur duyuyorum seninle,sevgiler....