13 Ekim 2011

DOĞUM GÜNÜ PASTASI VE HAYIRLI OLSUN CUPCAKEKLERİ



Herkese Merhabalar,hayırlı Cumalar olsun;
Bu pastayı daha önce oğlu için pastalar,kurabiyeler ve cupcakekler hazırladığım Feyza Hanım eşi için istedi.Eşinin doğum günü olduğunu pasta istediğini söylemek için aradı beni yaptığımız telefon görüşmesinden sonra bu pasta ortaya çıktı.12 Ekim Çarşamba günü teslim ettim bu pastayı.Burdanda eşinin doğum gününü kutlar nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim kendilerine.Allttaki cupcakekleride bu pastayı yapıp teslim ettikten sonra yaptım çok kısa bir sürede Çarşamba günü akşam bir akrabamıza ev görmesine gidilicekti fakat biz hediyemizi almadık kendi istediği birşeyi alıcaz çünkü bende o gün elim boş gitmiyeyim dedim ve cupcakekleri yaptım.Konu ev görmesi olunca ev temalı bu cupcakekler ortaya çıktı,burdanda tekrar hayırlı olsun diyorum sağlıklı,mutlu ve huzurlu bir şekilde oturmayı nasip etsin Allah


Son zamanda hep yaptığım pastaları paylaşmışım en yakın zamanda tariflerimide sizlerle paylaşıcam artık.



5 yorum:

derya dedi ki...

Canım hayırlı cumalar çok şekerler
ellerine,emeğine sağlık sevgiler.

Akdeniz Kızı dedi ki...

tarifleri sabırsızlıkla bekliyorum...ellerinize sağlık sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.İkiside nefis olmuş.
Özellikle kupkeklere bayıldım.
Sevgiyle kal.

ihlamurcum dedi ki...

Elinize sağlık, çok enteresan bu sabah bende kalpten bir pasta yaptım. Hayatımda ilk defa şeker hamuruyla kapladım, ehh çokta kolay değilmiş. Hatta kalplerle süsledim. Keşke önce sizi ziyaret edip, fikir alsaymışım, sizinki çok güzel olmuş.Benimkide ilk deneme için fena olmadı. Umarım akşama götüreceğim arkadaşlar beğenirler. Bende blogumda vereceğim.
Ama dedimya çok amatörce.
sevgiyele kalın.

tatesal dedi ki...

Pasta ve kupkekler muhteşem olmuş canım ellerine sağlık canım....