19 Eylül 2011

YİNE BİR SİPARİŞLE KARŞINIZDAYIM






Esra Hanım Cumartesi akşamı beni arıyarak 18 Eylül Pazar günü doğum günü olan eşi için bir pasta yaptırmak istediğini söyledi.Aslında bu tarz bir siparişte önceden haberimin olması gerektiğini dile getrdim.Fakat annelerimizinde arkadaş olduğunu söylemesiyle Esra'yı kıramadım ve siparişi kabul ettim.Kendisiyle yaptığımız telefon görüşmesiyle istediği renkleri nasıl bir pasta istediğini konuştuk ve ortaya bu pasta çıktı.Bugün yaptığım telefon görüşmesinde tat ve görünüş olarakta pastayı çok beğendiklerini dile getirince çok daha mutlu oldum.Eşi Tolga Beyin burdanda doğum gününü kutlayarak nice sağlıklı ve mutlu yıllar geçirmelerini diliyorum.



5 yorum:

derya dedi ki...

Canım maşalalh pastaların giderek profesyonelleşiyor ellerine sağlık.
Hayırlı kazanç dilerim öpüyorum.

Akdeniz Kızı dedi ki...

çok çarpıcı bir pasta olmuş...ellerinize sağlık...

ZELİHA dedi ki...

Ellerine,emeğine sağlık canım,şahane bir pasta olmuş..
Hayran hayran izliyorum :)
Sevgi dolu nice pastalar yapman dileğiyle:)

tatesal dedi ki...

Betülcüm süper bir pasta daha yapmışsın,ellerine sağık,kırmızının albenisi muhteşem...sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel bir pasta olmuş canım