4 Eylül 2011

HERKESE MERHABA SÖZ PASTASI VE KURABİYELERİ








Bütün blog arkadaşlarıma merhaba;güzel bir yaz tatilinden sonra yine sizlerleyim.Okulların tatil olduğu haftadan itibaren güzel ve tatlı bir koşturma başladı,çocuklarımı sünnet ettirdik,2hafta sonra sünnet düğünlerini yaptık,düğünümüz için misafirlerimiz geldi , onları yolculayıp biz tatile çıktık gezip dolaşıp geldik ramazan ayı geldi onuda atlatık bayram ve sipariş derken bu güzel pasta ve kurabiyeler ortaya çıktı.Canımdan çok sevdiğim kuzenimin 02/09/2011 Cuma günü söz kesimi olucaktı aslında kuzenden çok kardeşim diyebilirim onun için kurabiye hazırlamaya karar verdim Müge hanımında büyük desteğiyle bu kurabiyeler ortaya çıktı kendisine sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum burdan.Bu arada bir tavsiye üzerine kız evi beni aradı pasta yaptırmak istediklerini söyledi.Arıyan kişi kuzenimin sözlüsüydü büyük bir zevkle pastayı yapmayı kabul ettim.Gelinimizin isteği üzerine bu pasta ortaya çıktı .Pastayı görünce çok güzel olmuş demesi beni çok mutlu etti.



Canlarımı burdanda tebrik edip bir ömür boyu mutlu olmalarını diliyorum.Kurabiyeleri dağıtırken ve pastayı keserken çekildikleri fotoğrafıda sizlerle paylaşmak istedim.





9 yorum:

tatesal dedi ki...

Pasta ve kurabiyelerden yiyen birisi olarak tam not aldın Betülcüm,ellerine sağlık....her zamanki gibi çok zevkli ve lezzetliydi....Batuşa ve Nesliye bir ömür boyu mutlulukalr diliyorum,sevgiler....

derya dedi ki...

Canım hoşgeldin sen iyice ilerlettin maşallah bu işi darısı başıma.Çok şık olmuş ellerine sağlık sevgiler.

Hilal dedi ki...

Canım arkadaşım ellerine sağlık muhteşem olmuşlar. Ee senden de bu beklenirdi zaten. Kocaman öpüyorum, sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

herşey harika ellerine sağlık canım oğluşların sünneti de hayırlı olsun allah damatlıklarını da göstersin

lezzetli tatlar dedi ki...

harika olmuş gercekten emeğinize sağlık....çifte ise mutluluklar

zeymuran dedi ki...

ellerınıze sağlık,çifte mutluluklar diliyorum..

balböcükleri dedi ki...

mutlulukları daim olsun pastaya bittim

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

betülcüm ellerine sağlık çok güzel olmuş neslihan ve batuşa ömür boyu mutluluklar dilerim sevgiler öptüm

Tuz ve Biber dedi ki...

Söz pastası harika görünüyor, çok beğendim bir pasta şefi olarak:) Elinize sağlık...