5 Haziran 2011

KAYRA'MIZ VE DOĞUM GÜNÜ SİPARİŞİ



Herkese merhabalar.Yine yayınlamakta geciktiğim bir pasta ve kurabiyeler. 21 Mayıs doğum günü olan kuzenimin oğlu Kayra için pasta ve kurabiyeleri annesi istedi bu şekilde olmasını banada büyük bir zevkle yapmak nasip oldu.Canım Kayra seni çok seviyoruz iyiki doğdun doğum günün kutlu olsun sağlıklı mutlu nice yıllara inşallah.Bu arada sünnet hazırlıklarım var oğullarım için koşturmaca içindeyim Allah nasip ederse 2 Temmuzda düğünümüz var.Tabi birde tatsız bir olay geldi başımıza Cuma günü küçük oğlum yataktan düştü omzundaki köprücük kemiği kırıldı şimdi çok dikkatli olmamız gerekiyor.Onun arkasından koşturuyorum.Biryandanda hazırlıklar nasıl olucak bilmiyorum artık onun için şimdiden tüm arkadaşlarımın affına sığınıyorum kendilerini ziyaret edemessem.

8 yorum:

Akdeniz Kızı dedi ki...

küçük beye nice sağlıklı yaşlar dilerim...pastanızda çok şık yapanın ellerine sağlık...

derya dedi ki...

Kayra çok tatlı maşallah yeni yaşı
kutlu olsun.Pasta ve kurbişler hari
ka ellerine sağlık.hayırlı siparişler dilerim.

tatesal dedi ki...

Betülcüm öncelikle çok geçmiş olsun canım benim,çok üzüldüm...hemen arıyorum şimdi....
(Kayuşun o bakışlarına hastayım ben zaten çok sevimli bir çocuk Allah bağışlasın...)Ellerine sağlık pasta ve kurabiyeler harkulade.....

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

betülcüm geçmiş olsun ksyra nın doğum günü kutlu olsun nice sağlıklı yaşlara sevgiler

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
öncelikle ellerine sağlık. Küçük beyin doğum günü kutlu olsun. Çok güzel bir pasta olmuş.
Paşaya da geçmişler olsun. Görünmez kaza işte. En kısa zamanda geçer inşallah. Sünnet içinde Allah kolaylık versin.
Hayırlı koşuşturmalar dilerim.
Sevgiyle kal.

ŞÜKRAN dedi ki...

Sevgiler nice sağlıklı yaşlar olsun minnoşa. onları canı gönülden öpüyorum hepsini allah kazadan beladan esirgesin. abi de tam abi ama.. görüşmek üzere sevgiler bıraktım nereye mi? hemen o muhteşem pastanın dibine.

Sevil Şahin (birdemliksohbet) dedi ki...

betül kayra,kurabiyeler ve pasta şahane emeklerine sağlık kayraya nice seneler sağlık içinde inş.

BETÜLCE dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için.
Akdeniz kızı sana yorum bırakamıyorum sayfandan.