22 Mayıs 2011

DOĞUM GÜNÜ VE BİR SİPARİŞ

Feyza Hanım Duru'nun doğum günü fotoğraflarını görmüş ve çok beğenmiş,banada bir arkadaş aracılığıyla ulaştı ve oğlunun ilk doğum günü için 19 Mayıs gününe pasta, kurabiye ve cupcakek yaptırmak istediğini söyledi.Günler öncesinden başlayan konuşmalarımız sonucu ortaya bu çalışmalar çıktı.İki tane pasta istedi bir tanesi arkadaşlarıyla bir taneside aileyle kutlanması için,bir şeklindekini akşama teslim ettim aileyle kutlanıcak doğum günü için.Bende burdan Noyan'ın doğum gününü kutlar,ailesiyle sağlıklı mutlu bir ömür diliyorum,nice yıllara.Bu çalışmalar nedeniyle biraz blogdan ayrı kaldım.

6 yorum:

derya dedi ki...

Canım maşallah sen baya ilerlettin bu işi:)))Ellerine,emeğine sağlık bol sipariş dilerim öpüyorum.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem olmuş. Adeta sanat yapmışsın. Renklere ve şekillere bayıldım.
Sevgiyle kal.

tatesal dedi ki...

Betülcüm süpersin süperrrrr....
gerçekten 1 numara oldun bravo sana inan baktıkça gurur duyuyorum ellerine sağlık...kayuşun kekinden tattım harika ne diyebilirim ki başka çok beğendim sana kolay gelsin,sevgiler...

tatesal dedi ki...

Betülcüm değerli yorumların için teşekkürler,yorumlarına cevaplarımı kendi yorum sayfamdan verdim...görüşmek üzere....

Eya dedi ki...

Sevgili Betül...iade´i ziyarete geldim. Pek güzel seyler haziliyorsun...ellerine,emegine saglik, sevgiler

zehra

Deli Anne dedi ki...

Bayıldım ben herbirine ve her birindeki detaya.. elelrinize sağlık..