26 Nisan 2011

İLK SİPARİŞLERİM

Funda Abla oğlunun adı Deniz olduğu için deniz figürlü birşeyler istedi ve gerisini bana bıraktı.Benimde çalışmalarım sonucunda bu pasta ortaya çıkdı.Pastayı götürdüğümde aldığım alkışlar ve beğeniler beni okadar çok mutlu ettiki anlatamam.Birine birşeyler yapıpta beğenilmesi kadar güzel birşey olamaz.Bu pasta benim ilk sipariş üzerine yaptığım bir pasta oldu.Burdan 10 NİSAN'da 2.doğum günü olan Deniz'in tekrardan doğum gününü kutluyorum,nice yaşlara ailenle birlikte diyorum.




Bu ikinci pastada eşimin iş yeri arkadaşının isteği üzerine yaptığım pasta,diğer pastayı görünce onlarda deniz figürlü istediler.3. doğum günü için Yusuf'a hazırladım onlardanda çok beğenildiğine dair haberler alınca mutlu oldum.Burdan 24 NİSAN'da doğum günü olan Yusuf'un doğum gününü kutluyorum nice yaşlara sağlıklı ve mutlu bir şekilde diliyorum.










7 yorum:

Akdeniz Kızı dedi ki...

bende pasta istesem herhalde bu şekilde bol deniz figürlü olurdu....nefis görünüyor ellerinize sağlık....

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Hepsi de olağanüstü güzeller. İlk siparişim demişsin ama bu görüntülerdende anlaşılacağı üzere, pek boş vaktin olacağını sanmıyorum. Çok özenli ve güzeller.
Çok beğendim. Şeker hamuru hayranı olupta bir kere bile deneyemeyen biri olarak seyretmekten bile zevk aldım.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım ellerine sağlık hayırlı kazanç dilerim sevgiler.

marifet ellerimizde dedi ki...

BLOGUNUZU COK BEGENDIM HEMEN IZLEMEYE ALDIM .ELLERINIZE EMEGINIZE SAGLIK.GORUSMEK UZERE SEBGILER:)

tatesal dedi ki...

Betülcüm gerçekten mükemmel ötesi,ellerin dert görmesin becerikli ve zevkli hatun....
ama pastaların ücretlerini de altlarına yazarsan çok iyi olur,öneri ve istekte bulunmamız açısından....harikasın,sevgiler...

sarımutfak-hande dedi ki...

gerçekten çok güzel olmuş canım ellerine sağlık bol kazançlar

ahter demir dedi ki...

süper görünüyor.Çok başarılı ellerinize sağlık