31 Aralık 2010

YILIN SON MİSAFİRİ,AŞURE VE YENİ YIL


Yılın son misafirlerinide dün akşam yemeğe aldım.Halamın oğlunu ve eşini nezamandır yemeğe çağırıcaktım kendiside Edirne'den yeni buraya geldi tayin olarak.Annemler,abimler ve gelinimizin annesi, ablası,eşi vardı. Bu arada aşuremide pişireyim dedim ve tatlı olarakta aşure yapmış oldum.Hem dağıttım hemde hep birlikte yedik.
Burdan tüm blog arkadaşlarımın, beni ziyaret edenlerin, bütün dost ve akrabalarımın yeni yılını kutluyorum.Herkese önce sağlık,mutluluk huzur dolu bir yıl ,tüm gönüllerinden geçen isteklerinin gerçekleşmesini diliyorum.Tariflerini en kısa zamanda yayınlıyıcam.Şimdi masamda neler vardı;
  • Mercimek Çorba
  • Patates Püreli Ispanak
  • Arpa Şehriyeli Pilav
  • Fırında Tavuklu Kağırt Kebap
  • Çin Böreği
  • Brokoli Salatası
  • Havuç Tarator
  • Kış Salatası
  • Mor Sultan Salatası
  • Aşure













1 yorum:

tatesal dedi ki...

Betülcüğüm hiç durmak dinlemek bilmiyorsun canım ne güzeş bir sofra olmuş,ellerine sağlık...2011 de daha nice güzel sofralara,sağlıkla,mutlulukla...