5 Aralık 2010

TEŞEKKÜR




Herkese güzel bir hafta diliyorum.Cumartesi akşamı Tatesal Tülin abladaydık.Bana bu bloğu açmada çok büyük emeği geçen Tülin ablaya tekrar teşekkür etmek istiyorum.Tülin abla,gerçekten o değerli vaktini bana ayırıp bu bloğu açtığın için,sürekli seni aryıp tüm sorularıma cevap verdiğin için sana çok teşekkür ederim.Gerçekten harika bir insansın,hem çalışan, hem 3 çocuk annesi,hemde bu kadar işin içinden çıkan bir ev hanımı.Bu balkabaklı pastayıda Tülin ablaya teşekkür amaçlı yaptım.Tülin ablada bize harika şeyler hazırlamıştı onun hazırladıklarını görmek için tıklayın.Tekrar ellerine sağlık herşey çok güzel olmuştu.









8 yorum:

tatesal dedi ki...

Canım asıl ben sana çok teşekkür ederim pasta ve hediyeler harikaydı...ellerine sağlık...İnce düşünceli Betülüm benim...Kocaman sevgiler....

derya dedi ki...

Canım nezaketinden dolayı öncelikle
tebrik ederim.Pastana bayıldım hari
ka bir gün olmuş dostluğunuz daim olsun öpüyorum.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
bu sanal alem ne güzel dostluklar kazandırıyor. Arkadaşımıza biz de teşekkür ediyoruz. Seni bize kazandırdığı için. Emeklerine sağlık.
Pastan da çok şık görünüyor.
Sevgiyle kal.

papatya68 dedi ki...

ne güzel
dostluğunuz daim olsun canım pastan da çok şık görünüyor ellerine sağlık
afiyetle kal

SerpiL dedi ki...

tülin ablayla buluştunuz ha.erzincana uçak varmı:)
gelemesemde dün erzincandan misss gibi tulum peynirim geldi.
ikinizde çok güzel görünüyorsunuz.dostluğunuz baki olsun

KEYFESEYRAN dedi ki...

Betülcüm harika bir buluşma bende olmak isterdim orada ikinizde çok ama çok şekersiniz

Sevil dedi ki...

betülcüm az önce tulinin sayfasında gördüm ne güzel yapmışsınız buluşmakla oh sefanıuz olsun
ikinizide sevgiyle kucaklıyorum
bu arda söylemeden geçemicem pasta ve diğer tüm ammalar bayıldım .
hele götürdüğün mumluğa tam anlamı ile bittim :))
sevgiyle kalın .
hep beraber olmanız dilegiyle

karabidikim dedi ki...

ohoohoh harika görünüyor pasta ellerine sağlık arkadaşım.