2 Aralık 2010

TAHİNLİ CEVİZLİ RULO



Herkese hayırlı cumalar. Misafirlerim için yaptığım bu rulolar çok ilgi gördü.Gerçekten harikaydı,baklava yufkasındanda yapılıyormuş fakat ben normal yufkayla yaptım ama bir gün o şekildede deniyicem ve sizlerlede paylaşıcam. Şimdi tarife geçiyorum;
MALZEMELER


  • 2 Adet Yufka
  • 1 Su Bardağı Tahin
  • 1,5 Su Bardağı Ceviziçi
  • 1 Su Bardağı Tozşeker
  • Üzeri için pudra şekeri

HAZIRLANIŞI

  • Yufkamızın ilkini tezgahımıza serelim.Üzerine tahinin yarısını sürelim.
    Cevizin ve tozşekerin yarısını serpelim.
  • 2. Yufkayı üzerine serelim,işlemi tekrarlıyalım.
  • Üst üste olan yufkaları rulo şekilinde sarıp,2-3cm genişliğinde verev dilimler şeklinde keselim.
  • Yağlı kağırt serili veye yağlanmış tepsiye dizelim.
  • Fırınımızı 2oo derecede ısıtalım.
  • Üzeri pembeleşinceye kadar pişirelim.Piştikten sonra soğutup,üzerine pudra şekeri dökelim.

11 yorum:

lezzet sarayı dedi ki...

nefis görünüyor ellerine sağlık.

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyorlar..

Fuat Gencal dedi ki...

Hayırlı cumalar, ellerinize sağlık.Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.Tahin olduğu herşeye çok yakışıyor. Bende yapacağım.

Saygılar.

ada ve deniz dedi ki...

bomba gibi bir şey olmuştur bu. ellerinize sağlık

dokuzuncubulut dedi ki...

Betül hanım,söyleyecek bir şey bulamadım. Tel tel, çıtır çıtır nefis bir kurabiye olmuş, ellerinize sağlık.
Bir tadına bakmak isterdim doğrusu, Sevgiler.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyorlar. En kısa zamanda deneyeceğim.
Sevgiyle kal.

HASRET dedi ki...

nefiss olmuslar canim ellerine kollarina saglik.. sanada hayirli bereketli cumalar canim.. sevgiler..

derya dedi ki...

Canım hayırlı cumalar bayılırım hat
ta ben üstüne şerbet döküp tatlı ha
line getirdim harika oldu öpüyorum.

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

kampanya başlattım destek verirsen sevinirim.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
Bloguma uğrar mısın?Mimin var.,
Sevgiyle kal.

ÖZLEMCE dedi ki...

deneyeceklerim listesine ekledim.seni izlemeye aldım senıde benım bloguma beklıyorum...ssıcak paylaşımlar için