1 Aralık 2010

MİM

Bülbülünyeri arkadaşım beni mimlemiş.Bende sorularına cevap veriyorum.Beni ziyaret edenleride mimlemiş oluyorum.

EN SEVDİĞİNİZ KELİME
Çocuklarımın anne demesi
NEFRET ETTİĞİNİZ KELİME
Yalan
NE SİZİ HEYECANLANDIRIR
Çocuklarımın en mutlu hallari
HEYECANINIZI NE ÖLDÜRÜR
Beni mutsuz edicek olaylar
EN SEVDİĞİNİZ SES
Kulağıma güzel gelen sesler
NEFRET ETTİĞİNİZ SES
Ambulans ve silah sesi
HANGİ MESLEĞİ YAPMAK İSTEMEZDİNİZ
Hemşirelik
HANGİ DOĞAL YETENEĞE SAHİP OLMAK İSTERSİNİZ
İnsanların ne düşündüklerini bilmek isterdim
KENDİNİZ OLMASAYDINIZ KİM OLMAK İSTERDİNİZ
Yine kendim olmak isterdim
NERDE YAŞAMAK İSTERDİNİZ
İzmirde
EN ÖNEMLİ KUSURUNUZ NEDİR
Herşeyi kafaya takmam
SİZE EN FAZLA KEYİF VEREN KÖTÜ HUYUNUZ NEDİR
Bir şey yapıcağım zaman günler önceden telaşlanmak
KAHRAMANINIZ KİM
Eşim
EN ÇOK KULLANDIĞINIZ KÖTÜ KELİME
Genelde kullanmam
ŞU ANKİ RUH HALİNİZ
Mutlu ve Huzurlu
HAYAT FELSEFENİZİ HANGİ SLOGAN ÖZETLER
Her işte bir hayır vardır
MUTLULUK RÜYANIZ NEDİR
Mutlu, huzurlu sağlıklı bir ömür eşim, çocuklarım ve sevdiklerimle beraber
SİZCE MUTSUZLUĞUN TANIMI
Kendi yaptıklarımızla kendimizi mutsuz ederiz, onun için hayata olumlu bakmak lazım
NASIL ÖLMEK İSTERDİNİZ
Uyurken
ÖLDÜĞÜNÜZ ZAMAN CENNETE GİDERSENİZ ALLAHIN SİZE NE SÖYLEMESİNİ İSTERDİNİZ
Sevdiğin ve istediğin herkesi yanına getiricem

Hiç yorum yok: