2 Kasım 2010

ŞEHRİYE SALATASI


Herkese tüm blog dostlarıma güneşli bir günden merhaba
Geçen gün gelen misafirlerime hazırladığım şehriye salatasını sizlerle paylaşıyorum.Çok güzel bir salata ve çokda bereketli bu ölçüyle kalabalık misafirlerinize yapabilirsiniz.Misafir sayınız az ise ölçüyü azaltarak yapın.
Şehriye Salatası

MALZEMELER
  • 1 paket arpa şehriye

  • 1 tane fileto tavuk göğsü

  • 1 kutu mısır konserve

  • 1 kavonoz mantar

  • kornişon turşu

  • 1 demet dereotu

  • közlenmiş kırmızı biber

  • 200gr kırmızı biberli yeşil zeytin

SOSU İÇİN:

  • zeytinyağı,limon

  • tuz,karabiber

HAZIRLANIŞI

  • Şehriye makarna gibi haşlanır ve süzülür.

  • Tavuk haşlanır ve küçük küçük didiklenir.

  • Diğer malzemeler küçük küçük doğranır.

  • Tüm malzemeler karıştırılır.

  • Yağ,limon,tuz,karabiberde eklenip karıştırılır.

  • Servis tabağına alınır.
    NOT:Arzu ederseniz taze yeşil soğanda ekliyebilirsiniz.Sadece yeşil kısımlarını doğrıyarak.

6 yorum:

Şehnaz dedi ki...

pilavını yapıyorumda salatasını yapmamıştım..güzel görünüyor..ellerine sağlık..

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. İçinde sevdiğim her şey var. Nefis görünüyor. Salata ama yemek olmadan da doyulur.
Sevgiyle kal.

tatesal dedi ki...

Şehriye salatası enfes görünüyor Betülcüm,ellerine sağlık....
Kuzenim diyince şimdi anladım Burak*Tülay ikilisi....Hepiniz çok tatlısınız....Senin hamaratlığın artık tavan yaptı biraz dinlen be güzelim çok yuyorsun kendini sonra bu günleri ararsın....
betül diyet için sana hak veriyorum ama yapan arkadaşlar 1 yılı geçti verdikleri kiloyu geri almadılar...Aslında en önemlisi boğazını tutabilmek,tuttumu oluyor ama hayatın lezzetide yemekten geçiyor,dayanamıyoruz işte...Uffffffff

KEYFESEYRAN dedi ki...

Betülcüm içinde yok yok eline sağlık ben hiç bunu yapmadım bak merak ettim şimdi tadını

DeNiZ dedi ki...

ellerine sağlık canım..nefis görünüyor..sevgiler..

derya dedi ki...

Betülcüm ellerine sağlık salatan çok leziz sevgiler.