21 Kasım 2010

KUZENİM İÇİN HAZIRLADIĞIM KAHVALTI MASASI






















Pastırmaların arasına kaşarı koyarak sarıp kürdanları batırıyorum.

Canım oğlum dayanamayıp masaya oturdu tabağı göstererek mama istediğini söylüyor


Kuzenim Ankara'dan geldi ablasının yemeklerini çok özlemiş bende yemeğe alayım dedim ve dün kahvaltı istediği için kahvaltıya çağırdım canım bende o kadar çok özlemiştimki çok güzel bir kahvaltı yaptık hep birlikte.En kısa zamanda tariflerini vericem .Masamızda nelermi vardı;

7 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benim ellerine saglık ne sofraydı..ogullarım vegelinim için senin yerin bir başka çok güzel birgündü..allah nazarlardan saklasınsoframıza yeni katılan kayra bebegimiz bile tattıteşekkür canım öpüyorum sizi bende alışkanlık yaptı bakmadan yapamıyorum öpüyorum sizi yengen

tatesal dedi ki...

Betülcüğüm yine döktürmüşsün yine hızına yetişmek mümkün değil,ellerine sağlık...
O muhteşem aileyi bizde çok seviyoruz,sevgiler görüşmek üzere...
Canım yazında resimler arasında çok boşluk kalmış bir daha düzenle istersen...

YEMEK VAKTİ AYLİN dedi ki...

Canım ellerine sağlık ben bu kahvaltı sofrasında sabahı akşama bağlardım vallahi kaldıramazdınız beni:)

ellerine sağlık

annemineli dedi ki...

Merhabalarrr;öncelikle zarif ziyaret için teşekkürlerrr...Muhabetiniz daim olsun...sevgilerrrr...

kirazzade dedi ki...

Şu zeytin salatanız iştahımı acayip kabarttı :) En kısa zamanda deneyeceğim :)

Adsız dedi ki...

betül hanım merhaba,
sizin ve Betül hanımın bloklarını dün keşfettim.Erzincanlı bir hemşehriniiz olarak çok mutlu oldum.özellikle bu özel sofralarınız beni mest etti.erzincan dışında yaşayan biri olarak aile resimlerinize bakınca memleketimden birileri görmek çok hoştu.tarifleriniz de çok güzel.benim site ile ilgili olarak bir önerim olacak, yöresel lezzetlere daha çok yer verirseniz Erzincanın tanıtımı içinde katkı saglamış olursunuz diye düşünyorum.sitenizle tanışmak çok güzel bundan sonra takipçinizim.Şimdiden her tarif için elelrinize saglık :)

Adsız dedi ki...

ADSIZ BETÜL HARİKA