13 Kasım 2010

İLK ŞEKER HAMURU ÇALIŞMAM VE BAYRAM KUTLAMASI



İYİKİ DOĞDUN IŞIL'CIM SENİ ÇOK SEVİYORUZ




Herkese hayırlı bayramlar

Bu sabah yola çıkıcaz eşimin memleketi Amasya'ya gidiyoruz bayram dolayısıyla eltimlerde Niğde'den gelicekler hep birlikte bayramı yapıcaz Allah izin verirse, bu arada eltimin kızı Işıl'ımızın doğum günü bende bunu fırsat bilerek ne zamandır denemeyi istediğim çalışmayı denedim onun için kurabiye ve şeker hamurlu yaşpastamı yaptım inşallah beğenir diyorum .Fikirlerini bayramdan sonra paylaşırım artık.Kayınvalidemlerede bayramda ikram edilmek üzere kendi yaptığım truffları götürüyorum birde ev yapımı kadayıf fotoğrafını sonra paylaşırım artık.Kurabiyelerde tek tek poşetlendi ve Işıl'ım için özel kutusuna kondu.

2 yorum:

tatesal dedi ki...

Betülcüm yine döktürmüşsün ellerine sağlık canım...Işılda çok şanslıymış pasta ve kurabiyeler harika...mutlu bayramlar....

Adsız dedi ki...

betülüm çok güzel eline saglık hayırlı bayramlar bu arada benimde dogum günüm acaba pehrizi bozup yermiyim dayanamayıp öpüyorum canım ailenle nice bayramlar yengen