29 Kasım 2010

HALLEYLİ PASTA



Herkese iyi haftalar diliyorum.Çok pratik çokda güzel bir tarifle bugün sizlerleyim.Annemin komşusu için hazırladığım masamda yer alan bu pastayı belki birçoğumuz biliyoruz ama ben arşivimde olması amaçlı sizlerlede paylaşmak istedim.

MALZEMELER

  • 2 paket halley (10'lu paket)
  • 2 paket kremşanti
  • 2 su bardağı süt
  • 1 paket dr.outker çikolata sos
  • 1 su bardağı iri kırılmış fındık

HAZIRLANIŞI

  • Öncelikle sütle kremşantiyi hazırlıyalım.
  • Halleyleri küp küp doğrıyalım,kremşantinin içine katalım.
  • Fındığıda ekliyelim.
  • Kelepçeli kalıba(26cm'lik) bu karışımı yayalım.
  • Çikolata sosunu üzerindeki tarife göre pişirip,soğutalım.Karışımın üstüne dökelim.
  • 1 gece buzlukta bekletelim.Ertesi gün buzluktan çıkarıp,buzdolabına koyalım.Servis yaparken kolay yapabilmemiz için.
  • Buzdolabındada bekletebiliriz bir gece ama ben genelde buzlukta bekletiyorum ,sabahında buzdolabına indiriyorum.

8 yorum:

tatesal dedi ki...

Betülcüm ellerine sağlık pasta enfes görünüyor...

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Benim de kardeşlerim ve kızlarım bayılırlar bu tada.
Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım mutlu haftalar çok sık yaptı
ğım ve oğullarımın bayılarak yediği
bir pasta ellerine sağlık sevgiler.

KEYFESEYRAN dedi ki...

çok güzel bende yapıp arşive atmalıyım ilerde kızım ve gelinim belki benim blogdan faydalanırlar sevgiler canım

lezzet sarayı dedi ki...

enfes bir pasta olmuş ellerine sağlık.

Kendimce dedi ki...

Bu lezzeti bilmezmiyiz.Muhteşem bir tatdır.Ellerinize sağlık

hanimeli21 dedi ki...

Ellerinize saglik pastaniz guzel gorunuyor.
Blogunuzu yeni kesfettim sonuna kadar da inceledim.Cemenli pogaca tarifinizi aldim inanin cok guzel gorunuyorlar pofuduk pofuduk.
Ellerinize saglik.

3prenses dedi ki...

çok güzel görünüyor.ellerine sağlık.