29 Kasım 2010

BİSKREM KURABİYE

Geçenlerde annemin komşusu geldiğinde yapmıştım. Benimde çok beğendiğim çok uzun zamandırda yaptığım bir kurabiye,yiyen herkes tarafındanda tarifi alınmıştır.Şimdide sizlerle tarifini paylaşmak istiyorum.
MALZEMELER
  • 1 paket margarin(oda sıcaklığında)
  • 1 su bardağı yoğurt
  • Yarım su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  • 4,5 su bardağı un
  • Nutella yada çikolata sosu

HAZIRLANIŞI

  • Margarin,pudra şekeri iyice yoğrulur,yoğurt eklenir karıştırılır.
  • Un ve kabartma tozuda eklenerek kulak memesi yumuşaklığında bir hamur hazırlanır.
  • 25 eşit parçaya bölünüp,yuvarlaklar hazırlanır.
  • Çay tabağı büyüklüğünde elle açılır.
  • İçine çikolatası koyulur,ve kapatılıp yuvarlak hale getirilir.
  • Yağlı kağırt serili tepsiye, kapattığımız yer alta gelicek şekilde koyulur.
  • Beyaz kalıcak şekilde pişirilir.
  • Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri serpilir.
  • Çikolata olarak ben genelde nutella koyarak yapıyorum ama isterseniz çikolata sosuylada yapılabilir.Fakat nutellayla çok rahat kapatılıp ve yuvarlanıyor.Çikolata sosuylada denemiştim,o kadar rahat kapatılmıyor.Kapatırken çıka biliyor içinden,tercih size kalmış.

10 yorum:

KEYFESEYRAN dedi ki...

Eline sağlık canım nefis görünüyorlar

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor.Ortasından çıkan sürprizde bonusu olmuş.
Damağımda tadını duyar gibiyim.Sevgiyle kal.

derya dedi ki...

Canım maşallah her gün ayrı güzellikte bir lezzet bir tanesini
aldım kocaman öpüyorum.

Adsız dedi ki...

betülcüm yine harika görünüyorlar ye beni diye ama kararlıyım görmekte yemek sayılır degilmi öpüyorum eline kemalin kesesine saglık allah nazardan saklasın canım benim yengen

HASRET dedi ki...

cok lezziz görnüyorlar.. ellerine saglik betülcüm.. sevgiler..

Pınar... dedi ki...

enn yokk zamanda okudum postunu.. ve cok canım cektı :D iş yerindeyim :D resimlere bakar bakar doyarım :D
elleine saglık

tatesal dedi ki...

Kurabiye enfes görünüyor canım,ellerine sağlık...
Bende dayımın gelininden tarif almıştım yıllar önce 1-2 sefer yaptım içine puding konuluyor....Ama birde böyle deneyeceğim....

havludantel dedi ki...

süper gözüküyor, ellerinize sağlık.

lezzet sarayı dedi ki...

mmm harika bir tarif ellerine sağlık.

Akdeniz Kızı dedi ki...

nefissss görünüyor ellerinize sağlık....