29 Ekim 2010

MİSAFİRLERİM İÇİN HAZIRLANAN MASALAR

29EKİM2010

Dün gündüz ve akşamki misafirlerim için hazırladığım masalar.Gündüz annem,anneannem,yengem, gelinimiz Huriye aile dostları ve komşum vardı.Akşam ise kuzenim eşi , kayınbiraderi,gündüzki misafirlerimden aile dostları ve komşum hariç diğerleri ve abim, babam vardı.Güzel vakit geçirdik. Haşhaşlı çörek canım annemden, annem yapıp getirdi. Gürcü tatlısı ise annem kadar çok sevdiğim canım yengemden,tatlıyıda yengem getirdi ikisininde ellerine sağlık çok güzel olmuşlardı.
Şimdi masamızda nelermi vardı?
Akşamki açık büfe masam ve gündüzki masama ilave olarak yaptığım etipuf masada karaköy böreğim yok çünkü sıcak sıcak yensin diye fırında pişiyorlardı.

4 yorum:

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis bir masa olmuş. Hem düzeni açısından hem yaptıkların açısından. Çok şık ve güzel bir sofra.
İki masanınında çok beğenildiğine eminim. Hepside birbirinden güzel. Özellikle pastaya bayıldım.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

canım yüregine eline sağlık senin sadece pastaların güzel degilki her şeyinle güzelsin kızım yok ama olsa bukadar severmiydim şimdi ikikızım var biri betül biritülay gelinim oğullarınızla eşinizle bir ömür mutlu yaşayın sizi öpüyorumyngennurten

KEYFESEYRAN dedi ki...

Canım şu sofra harika olmuş canım istedi bak daha kahvaltı da yapmadım

tatesal dedi ki...

Betülcüğüm davet masalarına bayıldım,herşey dört dörtlük,ellerine sağlık....Nurten abla herkesin dostu,kardeşi,annesi,arkadaşı,bambaşka bir insan....Sende öylesin canım benim...