24 Ekim 2010

AİLECE HAFTA SONU KAHVALTIMIZ

25EKİM2010Hafta sonu eşim ve çocuklarıma hazırladığım kahvaltı masası, uzun bir zamandır görev icabı ayrı olduğum eşimle ne zamandır böyle bir kahvaltı yapmamıştık.Onun için güzel bir masayla kahvaltımızı tamamladık.İnşallah böyle masalarda daha çok kahvaltılar yaparız.Şimdi mazamızdakileri yazıcam hepsi masaya sığmadığı için bazıları mutfak tezgahının üstündeydi ordan tabaklara ikram ettim.
MASAMIZDA NELER VARDI?

Kahvaltılıklar dışında
Patates kızartması
Çemenli,peynir ve salamlı kanepeler
Biberli sos
Simit
Mayonezli, salam ve kaşarlı kanepe
Kuru meyveli krem şantili kek
Zeytin salatası








Vişne reçeli,çilek reçeli,ahududu reçeli


Vişne ve çilek kayınvalidemin tamamen doğal bahçelerinden toplıyarak yaptığı reçeller.Ahududu ise annemle benim teyzemin bahçesinden toplıyarak yaptığımız bir reçel.


5 yorum:

tatesal dedi ki...

Betülcüğüm çok şık ve zevkli bir kahvaltı sofrası hazırlamışsın canım...ellerine sağlık...ne kadar modern ve zevkli bir hatun olduğunu ben zaten biliyorum ve bilmeyen arkadaşlarda öğrensin istiyorum...harikasın....
Rabbim eşinle ve çocuklarınla sağlıklı huzurlu ve mutlu bir ömür geçirmenizi nasip etsin,sen bunu çokkkkkk hakediyorsun....öptüm....

BETÜLCE dedi ki...

Çok teşekkür ederim düşüncelerin için amin hepimiz bu mutluluğu hakediyoruz.

bülbülünyeri dedi ki...

Canım,
hayattaki en sevdiğim şey ailece kahvaltı sofrasında oturup uzun uzun yemek ve sohbet. Eşine kavuşman ve ailece kahvaltı yapman ne güzel olmuş.
Her şey birbirinden güzel ve zevkli. Afiyetler olsun ve nice böyle güzel sofralara.
Sevgiyle kal.

Cafe Pepela dedi ki...

Merhabalar
Herşey çok güzel görünüyor,ailenizde muhabbet,sağlık,neşe daim olsun.
Beraber olunca,yediğimiz ekmek,içtiğimiz çay ne kadar tatlı geliyor değil mi?
Sevgi ve selamlarımla

BETÜLCE dedi ki...

Amin diyorum allah hiç kimseyi sevdiklerinden ayırmasın.Evet herşey çok daha farklı oluyor,sevdikleri yanında olunca.Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.